Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La mesura per controlar la plaga de tudons i coloms no s'activava feia quatre anys
Avui és el primer dia d’emergència cinegètica a Mallorca per controlar la plaga de tudons i coloms. Aquesta ampliació del permís per caçar aquesta espècie fa possible que se’n controlin les poblacions. Hem acompanyat un grup de caçadors ha sortit avui en el primer dia habilitat per mirar de contribuir a aquesta reducció controlada.
Per assolir l’objectiu s’hi haurà de fer feina en ple estiu. És complicat perquè, expliquen, molts caçadors ara estan fent feina a les totes per ser temporada alta turística. Tot i això esperen arribar a assolir les 20.000 captures d’aquests ocells i que així la mesura de control no s’hagi de reactivar l’any vinent.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada