Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els acusen dels delictes d'atemptat contra l'autoritat, desordre públic i desobediència
Han començat a declarar als jutjats d’Eivissa els detinguts a la festa il·legal de Platges de Comte d’aquest cap de setmana.
A les 12 del migdia, han passat a disposició judicial cinc dels 16 detinguts acusats dels delictes d’atemptat contra l’autoritat, desordre públic i desobediència.
Les autoritats calculen que prop de mil persones varen assistir a la festa organitzada a un espai protegit, prop de la Torre d’en Rovira.
Al dispositiu per aturar la celebració varen participar més de 100 agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles