Després de més de 15 anys de reivindicacions el centre serà una realitat l'abril del 2025, segons ha confirmat el Govern
Després de molts entrebancs i dues adjudicacions fallides, avui el Govern ha posat la primera pedra del nou edifici amb la presència de tots els alumnes de l’escola i molts veïnats del poble.
L’edifici nou constarà d’un bloc principal amb planta baixa i primer pis i allotjarà 3 línies d’infantil i 6 de primària. Actualment, l’escola compta amb 68 alumnes però tendrà capacitat per a 225 places. Un edifici més que suficient segons la comunitat educativa. Per la seva banda, l’AMIPA celebra que els anys de reivindicacions hagin finalment servit per aconseguir el nou centre i lamenten que moltes generacions d’alumnes no han pogut fer ús de les noves instal·lacions.
Segons el Govern, ha estat una de les inversions més importants en matèria educativa. La presidenta del Govern ha destacat que l’executiu hi invertirà prop de 5 milions d’euros.
L’obra es farà a la finca de ses Deveres, just al costat de la zona esportiva i molt a prop del centre del poble.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor