Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els comerciants es queixen que es facin en temporada alta
Aquest dilluns, comencen les obres del projecte de pavimentació dels 16 accessos a la platja d’Alcúdia. Es vol millorar el sol i s’aprofitarà per instal·lar-hi mobiliari urbà i un nou enllumenat públic més eficient. El termini per a l’execució de les obres és de 16 setmanes i el pressupost base és de gairebé 1,3 milions d’euros.
El consistori lamenta que aquestes obres comencin durant la temporada d’estiu, però ho atribueix als terminis establerts per no perdre les subvencions. Alguns veïnats i comerciants creuen que en plena temporada no és adient i tenen previst anar a l’ajuntament a queixar-se.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial