El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Duraran 10 mesos i milloraran l'accessibilitat i mobilitat pels residents de la zona
Comencen les obres de la primera fase de regeneració de la zona de Ca Na Negreta, un barri partit per la antiga carretera de Santa Eulària.
Les obres comencen a l’aparcament de Can Toni i es duran a terme al llarg d’un recorregut de mig quilòmetre. Té un pressupost de quasi 3,5 milions d’euros. Al llarg de tot el tram de carretera i fins la zona industrial es farà un carril bici, s’ampliaran les voreres i es faran millores en accessibilitat i mobilitat, així com en l’enllumenat.
També es crearan 100 places d’aparcament en bateria entre les que es reservaran places per a vehicles de càrrega elèctrica, i per persones amb mobilitat reduïda, i es renovaran les canalitzacions para evitar avaries i fugues. Una reforma que es dura a terme en 10 mesos.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle