Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Un projecte de gairebé 800.000 euros que té l'objectiu de disminuir la sinistralitat i augmentar la seguretat dels usuaris de la carretera de Palma a Sóller
101
L’encreuament que hi ha ara per arribar a Raixa a la carretera que uneix Palma amb Sóller serà d’aquí a sis mesos una rotonda. Aquest dimarts s’han iniciat les obres per convertir aquest indret en un espai més segur. Actualment és un punt negre, segons el conseller insular de Mobilitat i Infraestructures, Ivan Sevillano, el qual ha explicat que “tenien una intersecció complicada amb tres carrils i hem tingut accidents al llarg d’aquests anys”. A més, té molt de trànsit. Com bé recorda el batle de Bunyola, Andreu Bujosa, aquest punt dona accés a la finca de Raixa, a l’Hospital Joan March, a un centre d’hípica i a la carretera que permet anar de Sóller a Palma.
Per solucionar la problemàtica, s’eliminarà la intersecció actual i s’hi construirà una rotonda. Així, quedarà situada al mig de la carretera i comptarà amb dos carrils de quatre metres cadascun. També es faran dos carrils al camí d’accés a Raixa i s’inclourà una nova aturada de bus en direcció a Palma, ara mateix n’hi ha una cap a Sóller. Un projecte de gairebé 800.000 euros.
A més, s’ha arribat a un acord amb l’IMEDEA per conservar la biodiversitat. “Som consistents del problemes que tenen alguns pol·linitzadors i inclourem dins la rotonda el que anomenam hotel d’insectes i espirals aromàtiques”, ha explicat el conseller Sevillano.
En les pròximes setmanes també es començaran a reformar els túnels de Peguera, la rotonda de Can Valero i un vial per arribar a l’Hospital comarcal d’Inca.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor