El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El president en funcions ha confirmat que el PSOE es reunirà dimarts que ve amb ERC a Barcelona
El 41 aniversari de la Constitució Espanyola està marcat per la incertesa política que manté un govern en funcions i encara sense el consens entre partits per conformar l’executiu. Mentre continuen les negociacions per formar govern, els diferents partits nacionals han valorat l’actualitat política.
El president del Govern en funcions ha assegurat en una conversa informal amb periodistes que ja fa setmanes que té l’estructura del nou govern al cap i que presentarà importants novetats. Pedro Sánchez també ha comentat que dimarts el PSOE es reunirà amb ERC a Barcelona, en un gest cap als independentistes.
La pròxima setmana, concretament dia 10 i 11 de desembre, dimarts i dimecres, començarà una ronda exprés, en la qual el Rei Felip VI rebrà els 19 representants polítics el Congrés. Tots manco ERC, EH Bildu i la CUP. L’objectiu és que el monarca constati si hi ha un candidat, en aquest cas Pedro Sánchez, amb prou suport per resultar investit. Segons el full de ruta marcat, el ple d’investidura en el Congrés seria del 16 al 19 de desembre, aquest darrer, el dia de la votació definitiva.
Armengol diu que “constitucionalistes” són també els qui defensen la reforma de la Carta Magna
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle