Als terrenys de Sirenis varen arribar a viure 80 persones i la major part ja n'han sortit
Una setmana després del desallotjament de Sa Joveria, falten poques hores per desallotjar un nou assentament d’infrahabitatges a Eivissa. La majoria de les persones que hi vivien aprofiten aquest temps per sortir dels terrenys situats devora Can Misses abans de l’entrada de la comissió judicial demà a les 10 i mitja del matí.
Un any i quatre mesos ha tardat el jutjat a autoritzar el desallotjament d’aquest assentament devora l’estadi de Can Misses, on han arribat a viure unes 80 persones. Avui tot just en quedaven mitja dotzena. Alguns aprofiten per recollir les seves pertinences, la majoria ho han deixat tot enrere abans que arribi demà la comissió judicial.
L’advocat de l’empresa Sirenis, propietària dels terrenys, espera que demà no hi hagi incidències i explica que hi haurà vigilància per evitar noves ocupacions: “Un cop recuperat el domini sobre la propietat, es netejarà tot el que hi ha acumulat, com és lògic”, ha afegit.
Els darrers habitants de l’assentament no volen parlar davant la càmera i es preparen per enfilar el carrer, que diuen que és on viuran a partir de demà. La policia nacional patrulla ja els terrenys, sota la vigilància, des de l’aire d’un helicòpter, preparant-se per al desallotjament.
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre