Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El col·legi públic CEIP Son Oliva de Palma, amb mig miler d'estudiants, està a l'espera d'una obra per posar una coberta al pati
Fins aquesta setmana no han completat la plantilla i estan pendents de tancar els grups, ja que encara en els pròxims dies poden incorporar-se alumnes nous, diu el director del col·legi, Sebastià Díez. La feina per al curs nou no acaba al CEIP Son Oliva, un dels centres públics d’infantil i primària de Palma que tenen una alta demanda. “Necessitam organitzar suports, espais, començar tallers…”, explica la cap d’estudis, Rocío Martínez. S’esforcen, diu, per fer desdoblaments i treballar amb grups més reduïts per mitigar les ràtios altes del centre.
En els darrers dies ja s’han reunit amb les famílies i, aquest dimarts, els mestres han tornat a celebrar un claustre. Aprofiten per fer els darrers intercanvis d’informació sobre els alumnes.
Quant a les novetats, ja s’han adaptat als nous currículums, assegura el director del CEIP que “per poder dedicar més temps a les matemàtiques i la llengua, hem reduït les hores de lliure disposició”. Aquí, diu, ja s’havia fet feina per eliminar els mòbils del col·legi, així que “tampoc no tenim problemes en aquest sentit”, explica Díez.
Ara, en aquest col·legi públic estan pendents de l’obra per posar una coberta al pati principal, ara sense ombra ni protecció de la pluja, i d’una millora en la climatització.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'encesa de llums se celebrarà dissabte, a partir de les 19.00 hores, amb un espectacle visual i musical, després del tradicional compte enrere
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes