Se signarà l'acte de tempteig que marca l'inici d'execució de les obres
Una dècada després que s’ordenés la demolició dels 12 apartaments il·legals de Cala Llamp,arrenca el compte enrere. “Començam a tancar una època més negra per al municipi”, ha dit la batlessa d’Andratx, Estefanía Gonzalvo. El Consistori ja ha firmat el contracte amb l’empresa adjudicatària per 275.000 euros que es farà càrrec de la demolició.
Aquest mateix mes de setembre se signarà l’acte de tempteig que marca l’inici d’execució de les obres. Es preveu que les tasques de demolició i de retirada d’enderrocs durin 8 setmanes. Va ser el setembre del 2013 quan es va ordenar la demolició dels edificis després que els tribunal declaressin nul·la la llicència urbanística concedida el 2005 per l’aleshores batle, Eugenio Hidalgo.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata