L’Ajuntament d’Andratx ha publicat aquest dijous l’empresa que ha presentat la millor oferta per esbucar els apartaments il·legals de Cala Llamp. Es tracta de l’empresa AMER E HIJOSamb una oferta de 239.000 euros.
La mitjana aritmètica de les ofertes rebudes és de 327 mil i per aquest motiu, segons la Llei de Contractes de les Administracions Públiques l’oferta d’AMER E HIJOS, per sota del 10% de la mitjana, es considera temerària. L’empresa té ara tres dies per justificar tècnicament la seva oferta ja es tracta d’una baixa temerària. De fet, la constructora ha baixat un 46% el preu de licitació (442.400 euros) i ha obtingut la màxima puntuació tècnica i econòmica 100/100 punts.
Més d’una dotzena d’empreses s’han presentat al concurs de licitació de les obres per poder esbucar els 12 apartaments il·legals. Al 2013 una ordre judicial va ordenar demolir-los, però diversos recursos dels propietaris han paralitzat el procés.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina