Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Segons asseguren els veïns, els problemes es concentren a prop del restaurant i sala de festes Son Amar. Lamenten l'absència d'agents de la Policia Local
Una cinquantena de veïnats de Palmanyola s’han concentrat avui migdia per demanar a la policia que controli les botellades que des de l’estiu tenen lloc a prop del restaurant i sala de festes Son Amar, situat a la carretera de Sóller.
Els concentrats asseguren que, a més de les molèsties pels renous, també hi ha perill a la carretera i denuncien el consum de drogues a la via pública.
De la plantilla actual al municipi de Bunyola, de nou policies locals només dos hi fan feina. Tan sols, a Palmanyola, són gairebé 2.300 els habitants empadronats.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys