El Moviment Feminista de Mallorca ha tornat a sortir al carrer per rebutjar l’assassinat de la dona de 52 anys a Son Cotoner, a consqüència d’una pallissa per part del seu marit.
Una setantena de persones s’han concentrat a la plaça d’Espanya, a Palma, i han llegit un manifest per condemnar els fets. També han fet un minut de silenci per la víctima: Lillemor Christina Sundberg, que és la primera dona morta per violència masclista a les Balears enguany, i la número 37 des que hi ha registres.
Amb aquesta concentració han volgut demanar la implicació de tota la societat per eradicar aquesta xacra.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui