Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
A Petra, també s'ha fet una convocatòria promonàrquica atès que s'havia programat una protesta republicana
Mentre la tranquil·litat continua a les portes del palau de Marivent, l’agenda oficial de la família reial estarà marcada per les protestes. Les primeres estan convocades demà horabaixa a Petra.
Fa unes hores, l’entitat espanyolista Foro Baleares ha comunicat que farà una contraprotesta promonàrquica, atès que la plataforma republicana Arruix Borbons havia anunciat que es manifestaria a Petra. Els dos actes estan previstos cap a les set de l’horabaixa, hora en què es preveu que Felip de Borbó, Letizia Ortiz i les seves filles arribin a Petra per visitar la casa museu de Sant Juníper Serra.
Però aquestes no seran les úniques mostres d’afecte o de rebuig que rebrà la família reial durant la seva estada. Dijous l’entitat Societat Civil Balear té previst fer una concentració a la plaça de la Reina de Palma que pujarà més tard fins a les portes del palau de l’Almudaina per llegir un manifest de suport a la monarquia.
Finalment, divendres també hi ha prevista una concentració republicana convocada pel grup antimonàrquic Arruix Borbons a les portes del palau de l’Almudaina.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja