Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els tribunals han dictat una pena de 2 anys de presó i 800 euros de multa per a l'home i la dona implicats en els fets, ocorreguts entre el 2017 i 2018
Els tribunals han condemnat un home i una dona a dos anys de presó i al pagament d’una multa de 800 euros, per traficar amb cocaïna i medicaments a dos prostíbuls ubicats a la carretera de Manacor i Capdepera entre els anys 2017 i 2018.
Els acusats se n’han declarat culpables, però no entraran a la presó, en quedar suspesa la pena per un termini de 4 anys. L’home era propietari del local i la dona en regentava un. Tots dos han reconegut que subministraven cocaïna tant als clients com a les treballadores i, a més, venien un medicament per a la disfunció erèctil no autoritzat a Espanya.
El Tribunal també ha acordat que se li tornin els 172.000 euros que li varen interceptar a l’escorcoll de ca seva. Tot, perquè no queda acreditat que l’origen dels doblers fos de la venda de substàncies estupefaents.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç