Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Els sanitaris i els propietaris de rent a car adverteixen de com incideix a la sinistralitat el fet de no condïr amb una vestimenta adient
Cada estiu torna el mateix dubte sobre quin calçat es pot o no es pot dur per conduir. Al centre de la polèmica hi ha les ‘xancletes’. A les Illes, la Guàrdia Civil de Trànsit no multa per dur aquest calçat, perquè el reglament no ho recull expressament.
Actualment, portar guants, jaqueta o calçat adequat damunt la moto es poden considerar només recomanacions de la DGT. A l’estiu, s’incrementa considerablement la xifra d’aquests vehicles, sobretot en llocs turístics com Eivissa, i la calor i la manca de conscienciació conviden a no prendre les mesures recomanables per sortir a l’asfalt.
Les oficines de lloguer de vehicles són les responsables de l’increment del volum de motos a les vies pitiüses durant la temporada turística. Són els primers interessats en què no hi hagi sinistres i n’adverteixen els conductors. Unes recomanacions que, tot i no ser explícites en el codi de circulació, poden estalviar més d’un disgust.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases