Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Hestia Menorca i Palmer Mallorca perfilen l'estrena de la temporada amb noms propis, entre proves absències i distribució de càrregues
L’Hestia Menorca i el Palmer Mallorca varen fer, anit, tota una declaració d’intencions a una setmana de començar la temporada oficial. El partit corresponent a la Copa AON Illes Balears acabà amb victòria menorquina, però tots dos equips ja varen exhibir part del seu potencial.
L’Hestia Menorca i el Palmer Mallorca toquen a la porta de l’estrena a Primera FEB amb bona part dels deures fets a la pretemporada. Els mallorquins dominaren els tres primers parcials, i varen arribar a guanyar de dotze punts amb el lideratge ofensiu de Matt Frierson i Ishmael Massoud, autors de 22 i 16 punts. Els debutants a la categoria tanquen la preparació de quatre partits amb bones sensacions.
El tercer projecte de Bintalfa a la categoria destapa, a poc a poc, les essències d’una plantilla que dilluns incrementarà l’interior austríac Fynn Schott. Davant el Palmer, Javi Zamora administrà els primers minuts d’Edgar Vicedo, que s’estrenà amb un doble doble de 14 punts i 14 rebots, i propicià el retorn més esperat i ovacionat, el de Jalen Cone, quatre mesos després d’esser operat. Al marge de l’estadística, el de Greensboro generà molta il·lusió.
87-80 i el Palmer ja pensa en l’estrena davant el Palencia. L’Hestia tancarà la pretemporada aquest diumenge contra el Fibwi Palma, a la darrera jornada de la Copa AON.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació