Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Amb només 16 anys, la jove compositora ha seduït el jurat amb una proposta musical molt intimista
Na Lucía Servera va començar amb la música de ben petita, perquè va créixer a una família de músics. “És com una cosa que se m’ha inculcat”.
Va començar tocant la guitarra, el piano, la bateria i es va adonar que li agradava i ja va dir “papà, vull ser això”.
La música per ella és una forma d’expressar-se: “Simplement, em pos a escriure la lletra amb la guitarra el que em surti”.
El seu estil el defineix com “acústic” perquè és un tipus de música més íntim.
Respecte del concurs Pop Rock de Palma, del qual és finalista, diu ha gaudit del procés: “si no guany, jo ja estic bé. Victòria aconseguida”.
Canta canta canta
Canta muy bien
tiene futuro
Luchi’s ganadora por su precisa voz. Enhorabuena campeona ❤️
Muchas suerte preciosa!!
Linda voz, canta muy bien
Linda voz, canta muy bien y es muy bonita
Que voz mas bonita
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes