Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El programa Palma Educa i Arquitectives pretenen que adults i joves estudiants recorrin la ciutat i en sàpiguen més de cada racó
Conèixer, aprendre i indagar mentre es passeja per una barriada. Aquest és l’objectiu del programa Palma Educa i Arquitectives: que adults i joves estudiants recorrin la ciutat i sàpiguen més de cada racó juntament amb experts.
Passejada per la barriada de la Soledat amb alumnes de l’institut Antoni Maura. En grups, marquen l’itinerari que els han organitzat.
Una oportunitat perquè coneguin anècdotes, situacions i la història d’aquest barri, tot trepitjant els carrers i veient edificis i monuments in situ.
Una sortida no només lúdica, ja que amb el mapa a la mà han de fer anotacions i estar atents a allò que els expliquen. I asseguren que els agrada la iniciativa.
Com a curiositats, els alumnes han après que la Soledat és el barri on els frares franciscans varen dur la seva església el segle XVI. I 300 anys més tard, el 1851, les fàbriques es traslladaren a aquesta zona, allunyades del centre de la ciutat; com la Fàbrica Ribes, dedicada a la indústria tèxtil i Can Salom, de calçat.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo