La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha fet de forma preventiva mentre els Bombers hi han fet feina per retirar els materials
Una de les claraboies ubicada a una zona de pas de l’escola Mitjà de Mar de Porto Cristo, a Manacor, ha volat aquest dijous al matí per mor d’una ratxa de vent. Per sort, els alumnes eren dins les aules i no hi ha hagut cap ferit. Per precaució, han quedat allà confinats, mentre fins que han arribat els Bombers que de manera ordenada els han traslladat fins al pavelló esportiu on els pares els han anat a cercar.
Hi han actuat 5 dotacions del parc de Manacor. Després de retirar els elements que perillaven de caure, els operaris municipals han assegurat el que quedava de la claraboia, i el centre i l’Ajuntament han informat que per aquest divendres les classes es poden reprendre amb total normalitat.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia