Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Policia ha detingut 9 persones i ha donat per desarticulada una xarxa que traficava amb cocaïna a Espanya i Portugal
La Policia Nacional i la Policia portuguesa han detingut 9 persones i han donat per desarticulada una xarxa que traficava amb cocaïna a Espanya i a Portugal. Amagaven la droga dins pinyes, que prèviament buidaven i reomplien amb cilindres de cocaïna recoberts amb cera groga.
La droga provenia de Sud-Amèrica i entrava a Europa per l’aeroport de Lisboa. L’emmagatzemaven a Terrassa, a Barcelona, i la traslladaven amb vehicles preparats a Madrid, on era processada i distribuïda.
En total s’han requisat més de 745 quilos i s’han desmantellat dos laboratoris. Un a Terrassa i l’altre a Madrid.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat