Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
A més, caldrà disposar d'un abocador autoritzat per 152.000 tones de residus de construcció i demolició i 15 tones de fibrociment
Aena: “Si no s’amplia l’aeroport de Palma, perilla el desenvolupament econòmic de Mallorca”
L’ampliació de Son Sant Joan farà que més veïnats en pateixin el renou a causa de l’increment del trànsit aeri. Els habitatges afectats es reparteixen entre Can Pastilla, el Coll d’en Rabassa, sa Casa Blanca i Sant Jordi, segons el document al qual ha tengut accés IB3 Notícies.
També se’n veurà afectat l’aire. Com que hi haurà més vols, hi haurà més combustió de motors i, per tant, més emissions. Aena calcula que el 2025 el diòxid de carboni haurà augmentat prop d’un 15% i l’òxid de nitrogen, un 17%.
A més, caldrà disposar d’un abocador autoritzat per 152.000 tones de residus de construcció i demolició i 15 tones de fibrociment. Aena preveu que la circulació dels camions afectarà el trànsit per la zona de l’aeroport. Podria haver-hi, per tant, més retencions. I amb l’ampliació també augmentarà la contaminació lumínica i s’hauran d’eliminar prop de 300 arbres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals