societat
Per una nit de ‘paga o plora’ terrorífica però segura des de la direcció de Consum recomanen comprovar que la disfressa no tengui parts punxegudes, ni petites peces que es puguin desprendre, ni cordes que puguin ofegar els més petits. També que les màscares tenguin prou ventilació per evitar l’asfíxia i que qualsevol complement sigui ignífug.
En aquesta darrera campanya ja s’han retirat a les Illes 4.603 articles de Halloween per mal etiquetatge i manca de seguretat.
Si encara no teniu pla, des de les quatre i mitja de l’horabaixa i fins a les deu del vespre, dissabte l’Ajuntament de Palma organitzarà diferents activitats i tallers per a tota la família al Parc de la Riera. Una festa que inclourà també visites guiades al cementeri i un gran correfoc.
Cercador |
Els batles fan una crida a la responsabilitat i demanen que la població s'abstengui de fer trobades a finques de...
La Conselleria d'Educació pagarà el cost extra que impliqui mantenir la calefacció en marxa
Von der Leyen assegura que la Unió Europea ha adquirit més vacunes de les que necessita per abastir als Estats...
De moment, no s'interromprà l'activitat programada i les sales d'operacions funcionaran amb normalitat.