X

Conte de Nadal, l’imprescindible de Dickens per a públic infantil

En les pròximes setmanes es representarà a Andratx, Ciutadella i Capdepera

08/12/2025

Conte de Nadal, l’imprescindible de Dickens per a públic infantil

21

No hi ha millor manera per entrar al sentiment de Nadal que la història del senyor Scrooge, personatge principal del conte victorià de Charles Dickens, ‘Conte de Nadal’. Els dramaturgs Tolo Ferrà i Vera González reinterpreten aquest clàssic universal en un espectable per a públic familiar que ha rebut recentment el premi MAX.

‘Conte de Nadal’ (Encapsulant Dickens) arriba a Mallorca després d’una gira per diferents localitats de la Península i França.

La Sala Gran del Principal de Palma ha incorporat unes grades de fusta per acostar els infants i les seves famílies a l’escena. Fent rotllana, com s’escolten els contes.

“És més que una narració, el públic està tan a prop que forma part de l’espectacle mateix, és molt intens”, explica Xisca Ferrà, actriu que interpreta el paper de la inventora a qui enguany li toca la tradició familiar, iniciada per la seva padrina quan ella tenia nou anys, de llegir el conte de Dickens abans del sopar de Nadal. Ho fa a la seva manera, amb tota mena d’artefactes, titelles i mecanismes que atrapen els més menuts de la casa.

L’espectacle es podrà veure les setmanes vinents a Andratx, Ciutadella i Capdepera.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT