Va ser envestit pel tractor de remolc d'un avió, que anava a procedir un enlairament
Imatge d'arxiu de les pistes de Son Santjoan.
109Continua crític a l’Hospital de Son Espases el treballador atropellat ahir pel remolc d’un avió a l’Aeroport de Palma. L’home presenta politraumatismes en diferents part del cos.
Els fets van passar l’horabaixa d’ahir a la pista de l’aeròdrom de Son Santjoan, quan els operaris mobilitzaven un avió en procés d’enlairament. El treballador, que era a la coa de l’avió, va ser envestit pel tractor de remolc. Els serveis mèdics del mateix aeroport el van socórrer en un primer moment i posteriorment va ser traslladat a l’Hospital per una unitat de suport vital avançat.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat