La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El jutjat de guàrdia és el més perjudicat quan cau el sistema
Continua el caos informàtic als jutjats de les illes. Els funcionaris diuen que el sistema informàtic cau amb freqüència i que passen hores sense poder fer feina. La situació és especialment greu al jutjat de guàrdia. Hi ha jornades en què els equips tarden hores en arrencar. Un dels problemes és que no poden registrar els expedients dels judicis ràpids que un altre jutjat ha de celebrar.
A més, el col·lapse del sistema també genera problemes quan arriben detinguts als jutjats de guàrdia.
El jutge Pedro Barceló explica que, a vegades, per avançar feina treballen en word i copien el contingut al sistema Minerva, el que s’utilitza en justícia, quan aconsegueixen que funcioni. Però hi ha jornades en què ni tan sols poden obrir el word i diu que han de passar hores amb les mans plegades.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura