Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El projecte de regulació de 2019 no es pot aplicar fins que no es modifiqui el Pla Rector d'Ús i Gestió d'aquest indret
Durant el mes d’agost s’ha vist com el nombre d’embarcacions a s’Estany des Peix ha augmentat i tot i que hi ha un projecte de regulació d’aquest indret, no s’hi pot fer res al respecte. El fondeig, tal com assenyala el Pla Rector d’Ús i Gestió, el PRUG, és lliure condicionat.
Per poder aplicar la regulació en la qual únicament hi tenguin cabuda les 284 barques del projecte, seria necessari modificar el PRUG de 2005. Una modificació que també està ara mateix sobre la taula.
Algunes empreses de xàrter continuen operant des de s’Estany.
Quan s’apliqui la regulació de 2019, la llista sisena, la dedicada al lloguer d’embarcacions, haurà de marxar d’aquesta llacuna. Molts ja s’han avançat i ja es troben operant des del port.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre