Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Durant el dissabte hi ha hagut 31 freqüències entre Eivissa i Formentera, més o menys, una barca cada mitja hora
L’estació marítima d’Eivissa ha experimentat aquest dissabte una gran afluència de passatgers que han arribat amb la intenció d’agafar la barca cap a Formentera. En arribar al port eivissenc, han hagut de passar un control de temperatura i omplir un formular sobre la COVID-19 amb les seves dades personals i el lloc on s’allotjaran.
La majoria dels visitants han arribat des de Palma amb la intenció de passar uns dies a Formentera amb la família, els seus amics o la seva parella. Alguns d’aquests visitants s’han queixat que quan han arribat al port d’Eivissa i han agafat l’autobús cap a l’estació marítima, aquest anava massa ple i no s’han respectat les distàncies de seguretat.
Durant el dissabte hi ha hagut 31 freqüències entre Eivissa i Formentera, més o menys, una barca cada mitja hora des de les 7 i mitja del matí fins les 9 i mitja de la nit.
Els negocis italians de Formentera reobren portes
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui