Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El nou equip de govern treballa ara en l'aprovació del reglament definitiu perquè es pugui començar a aplicar
El nou equip de govern del Consell de Formentera no vol continuar amb la privatització de la gestió de l’Estany des Peix que proposava Córdoba. Això sí, tenen la intenció de posar en marxa, com més aviat millor, la regulació d’aquest indret. Una regulació que preveu un total de 285 amarraments, repartits entre el pantalà i les boies ecològiques.
Abans, però, diuen que han d’acabar d’equipar-ne totes les instal·lacions i arreglar més de 40 punts de fondeig que han patit danys durant diversos temporals. Pel que fa al llistat d’adjudicació dels amarraments, s’ha de revisar, diuen, i fer-ne l’adjudicació definitiva.
També serà necessari fer l’aprovació definitiva del reglament i de l’ordenança fiscal, és a dir, de les taxes que els usuaris hauran de pagar per fer ús de les instal·lacions.
De moment, el fondeig a l’Estany des Peix continua sent lliure i regulat.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo