Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Gairebé tots han arribat amb les proves en la mà i no ha estat necessari que els fessin una prova d'antígens
El període de vacances de Nadal gairebé ja s’acaba, però continuen els controls sanitaris als passatgers dels vols i vaixells que venen d’altres llocs d’Espanya.
A Son Sant Joan, són molts els residents a les Balears que retornen de passar uns dies de vacances a fora.
En la majoria dels casos, es tracta de persones que han anat a veure la família a la península. Gairebé tots han arribat amb les proves en la mà i no ha estat necessari que els fessin una prova d’antígens.
A una minoria de passatgers, no ha calgut fer-los cap prova, perquè feia manco de tres dies que havien sortit de les Illes, i ja en duien una.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes