Sindicats i empresa s'han citat per continuar negociant al TAMIB dilluns que ve, un dia abans que comencin les aturades
La reunió de sindicats i direcció del Tren de Sóller per intentar desconvocar la vaga ha finalitzat, aquest divendres horabaixa, sense acord, però sindicats i patronal s’han citat per continuar negociant dilluns que ve al TAMIB.
Les aturades estan previstes a partir de dimarts, i durant vuit dies: el 22, el 23, el 29, el 30 i el 31 d’agost i del 7 al 9 de setembre. La vaga, convocada en plena termporada, afectaria tant el tren com el tramvia de Sóller.
Els sindicats reclamen millores econòmiques, ampliar els mesos de feina dels fixos discontinus i tenir un reglament de circulació propi.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou