Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
És la cinquena vegada en 19 anys que s'intenta aprovar l'aprovació inicial de la revisió de les normes subsidiàries
La revisió del pla urbanístic de Santa Margalida aprovat al ple d’aquest dijous per l’equip de govern de Convergència-El Pi i Partit Popular, inclou la classificació d’una nova parcel·la comercial de 3,9 ha a Can Picafort. L’oposició hi votà en contra i ha comunicat que presentarà al·legacions a l’exposició pública de l’acord municipal adoptat.
SUMA lamenta que l’equip de Govern de Santa Margalida ha inclòs en l’informe d’al·legacions de la darrera aprovació inicial que vol dur a terme del pla urbanístic fa 3 anys, com a nova classificació d’aquesta parcel·la rústica per ubicar-hi un macrocentre comercial pràcticament de 39.000 metres quadrats.
Les normes subsidiàries de Santa Margalida són vigents des del 1986, i en 19 anys és la cinquena vegada que intenta tirar-ne endavant l’aprovació inicial. Ara, després de la darrera informació pública el febrer de 2014, aproven l’informe d’al·legacions. Com que ha suposat introduir modificacions substancials respecte de la versió anterior, segons la normativa LOUS, ha de tornar a exposar-se 45 dies a informació pública. Segons l’Ajuntament, l’oposició ha mal interpretat la documentació aprovada al ple.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte