50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
L'afectada, una dona que va deixar de pagar el lloguer tot i que, diu, ningú li va dir que tenia dret a una rebaixa de la quota
Stop Desnonaments ha convocat una protesta a Palma per dimarts que ve per intentar aturar el desnonament d’una dona que viu en un pis de l’Ibavi.
Es tracta de Manuela, que viu en aquest pis de lloguer des de fa més de 14 anys. Explica que va deixar de pagar quotes després d’un divorci i de quedar sense feina. Diu que ningú no la va informar que amb la seva situació tenia dret a una rebaixa de quota, i ara li exigeixen un deute que no pot pagar.
El seu desnonament està previst per dimarts. La plataforma ha convocat una protesta davant la seu de l’Ibavi, després es desplaçaran fins al seu habitatge.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet