Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
D'aquesta manera, SEO/BIRDLIFE vol cridar l'atenció sobre l'estat de conservació de l'espècie
450
Fins dia 11 de gener es pot participar en l’elecció de l’ocell de l’any 2026, organitzada per la Societat Espanyola d’Ornitologia.
El corb marí és un dels candidats, una au que s’enfronta a la minva de recursos pesquers i al trull de les barques. L’alosa és una altra candidata, arreu en decreixen les poblacions prop d’un 20%. I la tercera candidata és la cadernera, l’ocell més encalçat i engabiat, que es veu molt afectat pel verí dels plaguicides.
Amb l’ocell de l’any, SEO/BIRDLIFE vol cridar l’atenció sobre l’estat de conservació de l’espècie. Podeu votar pel vostre ocell clicant aquí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de trenta anys, resident a Llubí. El cos va ser localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort