Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'Ajuntament aprova els plecs per adjudicar aquest servei
L’Ajuntament de Palma incrementarà en 12 milions d’euros la partida pressupostària en parcs i jardins. Cort ha presentat els nous plecs del contracte públic que traurà a licitació amb un import total de gairebé 60 milions d’euros, convertint-se en la partida més elevada de l’Ajuntament.
El Consistori aposta sobretot pel bosc de Bellver i es Carnatge. Aquesta darrera és una zona que Cort pensa que s’havia deixat desatesa. A més, es modificarà la manera de plantar els arbres i s’utilitzarà un altre tipus de paviment per evitar problemes amb les arrels.
Cort vol reutilitzar les restes de poda dels jardins per escalfar l’aigua de les piscines de les ciutats. També es recuperarà el viver municipal per obrir-lo al públic. A partir d’ara, s’integraran les zones verdes dels col·legis i dels edificis públics per tenir-ne un millor manteniment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital