Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'Ajuntament aprova els plecs per adjudicar aquest servei
L’Ajuntament de Palma incrementarà en 12 milions d’euros la partida pressupostària en parcs i jardins. Cort ha presentat els nous plecs del contracte públic que traurà a licitació amb un import total de gairebé 60 milions d’euros, convertint-se en la partida més elevada de l’Ajuntament.
El Consistori aposta sobretot pel bosc de Bellver i es Carnatge. Aquesta darrera és una zona que Cort pensa que s’havia deixat desatesa. A més, es modificarà la manera de plantar els arbres i s’utilitzarà un altre tipus de paviment per evitar problemes amb les arrels.
Cort vol reutilitzar les restes de poda dels jardins per escalfar l’aigua de les piscines de les ciutats. També es recuperarà el viver municipal per obrir-lo al públic. A partir d’ara, s’integraran les zones verdes dels col·legis i dels edificis públics per tenir-ne un millor manteniment.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament