Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El secretari d'Estat de Defensa hega haver pagat l'excomissari per espiar Aznar
El digital “moncloa.com” publica avui noves gravacions que demostrarien que María Dolores de Cospedal es va reunir en secret amb Villarejo al seu despatx del Carrer de Gènova. La trobada s’hauria produït dia 21 de juliol de 2009. Els àudios revelen que el marit de l’exsecretària general del PP li va organitzar la trobada en plena tempesta pel cas Gürtel.
El Congrés investiga les gravacions de l’excomissari Villarejo. Ángel Olivares, actual secretari d’Estat de Defensa, ha negat, en la seva compareixença davant la Comissió de la Cambra, haver pagat a l’expolicia perquè espiàs José María Aznar quan era president de Castella i Lleó.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €