Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Els partits d'esquerra han demanat una reunió urgent amb la presidenta Prohens perquè asseguren que no hi ha cap negociació en marxa
El Govern i l’oposició continuen encara sense acord sobre la regulació de construccions en zones inundables. Els partits d’esquerra han demanat avui divendres una reunió urgent amb la presidenta Prohens perquè asseguren que no hi ha cap negociació en marxa.
La regulació de les zones inundables està inclosa a la llei de simplificació, que es vota dimarts que ve al Parlament. Per això, reclamen una reunió urgent amb la presidenta del Govern.
Una reunió que, segons el portaveu de l’executiu, Antoni Costa, no és necessària per arribar a enteses. En la roda de premsa posterior al Consell de Govern, Costa ha dit que les negociacions continuaran i que l’executiu farà una contraproposta a la rebuda per l’esquerra, que demana que no es puguin legalitzar aquestes construccions.
El principal punt de desacord continua sent, a hores d’ara, la legalització de construccions en terreny rústic inundable.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros