Fins a vint-i-quatre carrers del poble s'han engalanat per delectar veïnats i visitants
Un any més, dia primer de maig és sinònim de flors a Costitx. Fins a vint-i-quatre carrers del municipi s’han vestit de gala amb motiu de la Fira de les Flors.
Passejant pels carrers del poble hem trobat una trentena d’arranjaments, fets artesanalment pels mateixos veïnats, que han entretingut els visitants que han passat per allà. Una festa inspirada en la fira Temps de Flors de Girona i que va néixer l’any 2000.
Un èxit de comunitat pels veïns de Costitx i també per la gent de Mallorca i els visitants en un dia en què hi ha hagut vint autocars al municipi, cues de cotxes per arribar i aparcaments plens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles