Logo IB3N
X

Covid persistent: “He arribat a no poder fer res. Em falta l’aire i tenc pèrdues de memòria”

28/12/2021

Covid persistent: “He arribat a no poder fer res. Em falta l’aire i tenc pèrdues de memòria”

167

Magdalena Siquier és mestra d’educació especial al CEIP Ponent d’Inca. És de Campanet. Es va contagiar l’octubre del 2020 i avui dia encara té símptomes. Està diagnosticada de Covid persistent. Té fatiga, falta d’aire, mal a les articulacions, pèrdues de memòria… Per setembre va demanar l’alta voluntària i des de llavors torna a treballar a l’escola, però li han adaptat una mica el lloc de feina.

 més info Mira aquí altres histories i testimonis del 2021

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella