Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
La pel·lícula d'Elena Martín Gimeno opta al premi Dama Agustí Villaronga
216
L’Atlàntida Film Fest clausura la seva 13a edició projectant “Creatura“, de la directora i actriu Elena Martín Gimeno. Una pel·lícula que aborda la sexualitat i l’educació sexual a través de la vida de na Mila. Amb 30 anys i després d’haver perdut el desig, la protagonista revisita el passat per descobrir com han influït els prejudicis i les seves experiències en les relacions actuals. També es tracta els vincles familiars i quin paper tenen en el desenvolupament personal a partir de l’adolescència.
“Creatura” es projectarà aquest dissabte per primera vegada davant públic a Espanya. Arriba als cinemes el pròxim 8 de setembre.
A més a més, la pel·lícula opta al premi Dama Agustí Villaronga.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes