Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una iniciativa innovadora per rompre barreres lingüístiques
A l’Associació de Veïns des Castell, a Menorca, han creat un Banc del Voluntariat per les Llengües. Qui vulgui, pot participar-hi, com a aprenent o parlant, en la llengua que desitgi. És una iniciativa innovadora per rompre barreres lingüístiques, que va per la tercera edició. S’obren portes i es generen oportunitats.
La diversitat és una riquesa que es construeix, dia a dia, des del carrer. És el cas de n’Imma, que ensenya català a dues senyores angleses i una d’espanyola. Una de les estrangeres és na Nina, de Newcastle, que resideix a Menorca des del 1971. Nieves és de Santander. Viu des de fa dos anys a Maó amb el seu marit. En tenim més mostres. Na Valeria és bielorussa i ens conta que només fa un any que viu a Menorca. El seu desig és aprendre espanyol. En aquestes converses ha trobat el que no trobava a les aplicacions gratuïtes d’idiomes.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal