Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Un 61% de la població enquestada creu que l'augment de l'assetjament a les escoles és un dels principals factors que empitjoren la salut mental dels joves
Un 61% de la població enquestada creu que l’augment de l’assetjament a les escoles és un dels principals factors que empitjoren la salut mental dels joves. És el component que més creix, un 5% respecte de l’any passat. Tanmateix, el més significatiu encara és la influència de les xarxes socials.
Per una altra banda, sis de cada 10 famílies amb fills els donen un mòbil abans dels 12 anys. És un dels resultats del quinzè baròmetre duit a terme per The Familiy Watch, que també posa de manifest que la prioritat dels joves, en un 84 %, és prosperar en la vida professional i, en segon lloc, viatjar.
Les principals preocupacions de l’entorn pels adults són la situació política i la corrupció, seguit del sentiment d’angoixa. El que més els afecta la salut mental són les dificultats econòmiques i la solitud.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles