Durant el primer semestre d'enguany, s'han venut a Balears més de 3.000 cotxes "mileuristes"
Les vendes de vehicles de més de 20 anys han crescut a les Illes un 28 % fins al juny. S’han realitzat més de 3.000 operacions de compra d’aquest tipus de vehicles, coneguts com a “mileuristes“, respecte del mateix període de l’any anterior, segons dades de Sumauto.
Aquest fenomen és més acusat a les Illes que a altres llocs del país. De fet, en l’àmbit nacional, les vendes de vehicles amb més de 20 anys ha crescut un 18 % en el primer semestre. Un de cada 10 cotxes venuts en el mercat d’ocasió arrossega ja dues dècades de vida.
El mercat de vehicles d’ocasió, en escac
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella