Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'aportació de vehicles de lloguer al mercat de segona mà és la meitat que abans de la pandèmia
La crisi en la fabricació de vehicles ha acabat repercutint també al mercat de cotxes d’ocasió, que cada vegada té manco estoc. Els concessionaris noten un augment de demanda d’aquests vehicles, ja que els clients que tenen pressa per comprar-ne un no poden esperar que els arribi un de nou.
A això se’ls suma el fet que el gran subministrador de vehicles de segona mà, les empreses de lloguer, ja no se’n desprenen tan fàcilment. Abans de la pandèmia, en acabar la temporada turística, venien 6 de cada 10 cotxes de la seva flota al mercat d’ocasió, però amb la incertesa de la situació actual, sense saber si l’any que ve en tindran o no, de nous, prefereixen quedar-se’ls per no començar la nova temporada sense estoc.
Segons l’Associació Nacional Empresarial de Vehicles de Lloguer, la tendència continuarà igual l’any que ve, amb una aportació de vehicles de lloguer al mercat de segona mà, que serà la meitat del que era abans de la pandèmia.
Creix un 28 % la venda de vehicles usats de més de 20 anys
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació