Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
De gener a juny més de 832.000 passatgers varen atracar en el principal port de les Balears
189
Més de 832.000 creueristes varen passar pel port de Palma en el primer semestre d’enguany, un 40% més que en el mateix període de 2017. El nombre de passatgers, per tant, continua a l’alça al principal moll de les Illes, segons les estadístiques publicades per Ports de Balears. Juny, de fet, ha estat el mes en què s’han concentrar més passatgers: només en 30 dies hi varen atracar més de 254.000, repartits en una setantena de vaixells.
De fet, el nombre d’embarcacions que varen amarrar a Palma al juny va baixar un 5% respecte de l’any passat, però hi han arribat més passatgers, la qual cosa implica que els creuers són més grans i, a més, venen més ocupats. Dels creueristes que varen arribar al juny a aquest port, dos de cada tres varen fer escala a Palma en el seu viatge. La resta dels visitants, però, prop de 100.000 varen utilizar la terminal mallorquina com a base: és a dir, varen començar o finalitzar la seva ruta a l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals