L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Usuaris i vesins denuncien queixes, robatoris, baralles i consum d'alcohol i drogues
Creixen les queixes d’usuaris i veïnats de l’estació d’autobusos de Maó, que s’ha convertit en un dels punts més conflictius de la ciutat. La sensació d’inseguretat ha anat en augment.
Robatoris, baralles i consum d’alcohol i drogues en plena via pública. Aquest és el panorama que denuncien molts ciutadans a l’Estació d’autobusos de Maó, especialment durant les darreres hores del dia.
Una situació que genera alarma i que, segons el Consell de Menorca -que és el propietari d’aquest espai- ha fet augmentar de manera considerable les queixes d’usuaris i vesins de la zona.
L’administració assegura que ha pres mesures, com instal·lar càmeres de seguretat, destinar un vigilant a la zona o fer obres de millores. Tot i això, admeten que les seves competències són limitades, ja que la seguretat ciutadana recau en la Policia Local i la Policia Nacional.
Les forces de seguretat, per la seva banda, han incrementat la vigilància i afirmen que la col·laboració ciutadana és clau. Demanen que es denunciï qualsevol situació conflictiva per actuar amb més eficàcia i, si cal, reforçar el dispositiu policial a la zona.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues