Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
S'ha obert una investigació però en les darreres setmanes diverses estàtues de Fra Juníper han estat tomades per considerar-lo un símbol de l'opressió als indígenes
Un incendi ha destruït la teulada i part de l’interior de la missió de San Gabriel de Califòrnia, fundada pel franciscà mallorquí Juníper Serra l’any 1775.
L’incendi s’ha produït l’endemà d’haver finalitzat unes obres de rehabilitació que han servit per pintar les parets i restaurar els bancs de l’església, i que s’han fet per celebrar el 250è aniversari de la missió.
Es desconeixen les causes del foc i s’ha obert una investigació. En les darreres setmanes diverses estàtues de Fra Juníper han estat tomades als Estats Units per considerar-lo un símbol de l’opressió als indígenes.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo