Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'incendi s'ha iniciat prop de les deu i mitja del vespre i mitja hora després ja ha estat controlat
La Mola s’ha calat foc aquesta nit passada. L’incendi s’ha iniciat prop de les deu i mitja del vespre i mitja hora després ja ha estat controlat. Els bombers han treballat durant tota la nit per refrescar la zona. A les 3.10 hores ha quedat extingit.
En total, el foc ha cremat dues hectàrees de matoll i rostoll, però no hi ha persones ni cases afectades. L’incendi s’ha produït a la finca agrícola de Can Puig.
La policia investiga ara les causes, però tot apunta que ha estat provocat per una espurna de la línia elèctrica que alimenta el far de la Mola.
Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, Protecció Civil i IBANAT han treballat per sufocar les flames que, recordem, a les onze de la nit ja estaven controlades.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres