L'incendi s'ha iniciat prop de les deu i mitja del vespre i mitja hora després ja ha estat controlat
La Mola s’ha calat foc aquesta nit passada. L’incendi s’ha iniciat prop de les deu i mitja del vespre i mitja hora després ja ha estat controlat. Els bombers han treballat durant tota la nit per refrescar la zona. A les 3.10 hores ha quedat extingit.
En total, el foc ha cremat dues hectàrees de matoll i rostoll, però no hi ha persones ni cases afectades. L’incendi s’ha produït a la finca agrícola de Can Puig.
La policia investiga ara les causes, però tot apunta que ha estat provocat per una espurna de la línia elèctrica que alimenta el far de la Mola.
Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, Protecció Civil i IBANAT han treballat per sufocar les flames que, recordem, a les onze de la nit ja estaven controlades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi