El govern de la Generalitat de Catalunya ha atorgat la Creu de Sant Jordi al filòleg i sociolingüista eivissenc Isidor Marí Mayans. Amb 76 anys, el també integrant del grup de folk Uc ha estat professor de la UIB, cap d’assessorament lingüístic de la Generalitat, director d’estudis a la Universitat Oberta de Catalunya i membre numerari de l’Institut d’Estudis Catalans, adscrit a la Secció Filològica.
Per rebre aquest reconeixement s’han destacat els seus mèrits en la defensa de la normalització de la llengua catalana a tot el domini lingüístic. En concret, “per la seva destacada dedicació a la normalització, promoció i difusió de la llengua catalana”.
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern