Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Son eines per estalviar aigua, bombetes de baix consum, temporitzadors o aïllants per a finestres
Creu Roja ha instal·lat diversos elements correctors a 500 llars de Mallorca i Menorca per ajudar les famílies més vulnerables a reduir el consum d’energia durant la pandèmia i així estalviar en la factura de la llum. Aquesta iniciativa permet que les persones amb menys recursos disposin de més doblers per comprar aliments. La pandèmia ha triplicat les famílies en situació de vulnerabilitat a Menorca. Creu Roja, actualment, n’atén un milenar a tota l’illa. Una situació que, de fet, cada dia es complica més.
Per ajudar a l’economia familiar, Creu Roja ha lliurat paquets d’estalvi energètic a més d’un centenar de llars, 500 a tot Balears. Són eines per estalviar aigua, bombetes de baix consum, temporitzadors o fins i tot aïllants per a les finestres. Petits canvis per augmentar la comoditat i fer baixar el consum elèctric. Fins i tot han gastat 17MIL euros per ajudar 62 famílies a fer front al pagament de les factures però n’hi ha que, així i tot, no en tenen prou per menjar. Només a Maó, al Banc d’Aliments hi passen cada dia prop de 70 famílies. Se n’enduen pasta, verdures, llegums, productes de neteja i alguna vegada, fins i tot, carn o peix.
Des de l’inici de la pandèmia, Creu Roja ha atès prop de 84MIL persones a totes les illes.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions